2008. február 15., péntek

Eskünk

Mondd ki a szót, tudnom kell még
Kié az arc, kit rejt a név
Látnom kell, mit ígér egy másik pillantás
S megértem tán, hogy nincs tovább

Mondd el megint, hadd halljam én
Tiszta hitem, ki tépte szét
Ki az, ki átölel, míg engem a magány
s én csak miért csak emlékezem rád

ref
Ha így lesz jó, menj hát és szállj
Nem kérdtem miért, nem számít már
Tán így lesz jó, túlélem hát
Eskünk csak emlék már,
Por csak, mi szélben száll

Mondd azt a szót, mit soha még
Hadd érezzem könnyed ízét
Érints meg úgy, ha emlékszel még rá
vagy felejtsd el örökre már

Ha így lesz jó, menj hát és szállj
Nem kérdtem miért, nem számít már
Tán így lesz jó, túlélem hát
Eskünk csak emlék már,
Por csak, mi szélben száll

Míg távol jársz
kettőnkről álmodom és tisztán érzem már
te és én több voltunk, mint vád és hazugság
Oly távol jársz

Nézd eladnám a lelkem, csak hogy ölelj ál
s nem törném szét eskünket már

Ha így lesz jó, menj hát és szállj
Nem kérdtem miért, mit számít már
Tán így lesz jó, túlélem hát
Eskünk csak emlék már,
Por csak, mi szélben száll

Nincsenek megjegyzések: